Információk

Elérhetőség
Szállítás
Fizetés
Kapcsolatfelvétel
Elérhetőség
Cégnév / Név:
Coffee Sixty-six Kft.
Cím:
1141 Budapest, Szugló utca 125/d
Telefon:
Áruház neve:
Coffee66.hu
Adószám:
26250896-2-42
Cégjegyzék szám:
01-09-320177
Bankszámlaszám:
11714006-25972517
Kapcsolattartó neve:
Bacsa Tímea
Kapcsolattartó telefonszáma:
+36-70/942-3578
Kapcsolattartó e-mail címe:
Szállítás
Foxpost csomagautomaták
foxpost_hu_api_automata
Ebben az esetben a megrendelt árut nem a lakásodon, munkahelyeden veszed át, hanem egy kihelyezett FOXPOST csomagautomatában. Ennek számos előnye van.

Nem kell otthon várnod a futárt. A csomag egy általad kiválasztott helyre, bevásárlóközpontba kihelyezett postafiókba érkezik. Az ország minden területén, több, mint 100 helyen van ilyen csomag automata. Használd bátran, hisz rendkívül jó árban elérhető a szolgáltatás.

A Coffee66 vállalja, hogy az aznap reggel kilenc óráig megrendelt terméket aznap átadja a futárszolgálatnak. Miután futárunk átvette a csomagot, a címzett egy munkanapon belül már át is veheti azt a választott célautomatából.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
9 999  Ft
799 Ft
10 000  Ft
-
Ingyenes!
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal
mygls_api
Küldeményed a GLS futárszolgálat szállítja ki hozzád. A csomag feladásának napján e-mailben is tájékoztatunk.

Az általunk szállításra leadott csomagot 2020. julius 01.-től GLS futárszolgálat a saját üzletszabályzata szerint feladástól számított 24 órán belül kiszállítja.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
19 999  Ft
1 240 Ft
20 000  Ft
-
Ingyenes!

Szállítási tudnivalók

Kérlek, mindig ügyelj arra, hogy pontos telefonszámot és címet adj meg a rendeléskor. Így csomagod biztosan célba ér.

Házhoz szállítás és Foxpost csomagautomatába történő rendelés esetén sem a csomagban lesz a részedre kiállított számla. A számlát a feladás napján e-mailben küldjük neked.

Meghiúsult kiszállítás esetén a számlát rontjuk, amiről e-mailben tájékoztatunk.

Ha bármely szállítással kapcsolatos kérdésedre nem kaptál itt választ, kérlek, keresd fel a www.foxpost.hu vagy a www.gls-group.eu oldalt, ahol az ÁSZF, illetve a gyakori kérdések oldal és az ügyfélszolgálat bizonyára választ ad a kiszállítással kapcsolatos kérdésedre. Illetve bátran hívj minket, mert segítünk.

Amennyiben vissza szeretnéd küldeni a csomagot

Ha Foxpost automatából vetted fel a csomagot, 14 nap áll rendelkezésedre, hogy ugyanazon az úton térítésmentesen visszaküld a csomagot részünkre. Az érkezési kóddal visszahelyezed a szekrénybe, s már kész is vagy. Visszaérkezés után ellenőrizzük a csomagot, és visszatérítünk. A házhoz szállított csomagra ez nem érvényes, abban az esetben a visszaküldés költsége téged terhel.

Mi a teendő ha sérülten érkezik a csomag?

A megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem tudunk elfogadni.

Nagyon sok esetben akciót hirdetünk amikor is ingyenes kiszállítást kaphatsz ajándékba. Erről Facebook és Instagram oldalakon tájékoztatjuk a vevőinket. Érdemes követni minket!

Átvétel csomagpontunkon

A termékeket már a következő munkanap 12.00 órától, illetve előre utalás esetén, az utalást beérkezését követő munkanap tudod átvenni az átvételi ponton. Amennyiben pörkölt szemes kávét rendeltél, előfordulhat, hogy nem tudjuk másnap kiszállítani a csomagot. Erről időben tájékoztatunk. Amennyiben a munkarendben bármilen változás, munkanap csere következik be, áruházunk nem veszi figyelembe. Tekintetetl az átvételi pont munkarendjére, a szombati napokon nem tudunk szállítani.

A Coffee66.hu webáruházban vásárolt termékek zárt dobozban, vagy zacskóban érkeznek a csomagátvételi pontra. A csomagátvételi pont semmilyen elszámolási vagy minőségi felelősséggel nem tartozik a Vevő felé. Amennyiben a csomag kívülről sérült, vagy a Vevő az elállási jogát szeretné érvényesíteni jogosult arra, hogy sérülés esetén fénykép kíséretében, elállási jog esetén pedig indoklás nélkül ne vegye át a csomagot az átvételi ponton. Ebben az esetben átvételi pont ezt tudomásul veszi és jelzi az ügyfél szolgálatunknak. Vevő az info [kukac] coffee66.hu weboldalon jelzi az igényét, és a webshop az áru értékét visszautalja a Vevő részére. Az átvételi pont sem készpénz sem bankkártyás visszautalást nem tud eszközölni.

Az átvételi pont kizárólag átadási pontként üzemel. Semmi nemű információt nem tud adni a beérkező csomagokról, illetve azok potos beérkezéséről. Bármilyen információra van szükséged kérlek, hívd a +36-70-942/3578 telefonszámot.

Fizetés
BARION fizetés bankkártyával
EZT AJÁNLJUK! A készpénzforgalom visszaszorításával nagyban lehet csökkenteni a kórokozók terjedését! Mindemellett a bankkártyás fizetés biztonságos és kényelmes! A Fizetés a weboldalunkon BIZTONSÁGOSAN A BARION rendszerén keresztül történik!

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adataid áruházunkhoz nem jutnak el.
Fizetés átvételkor utánvéttel + 223 Ft
A terméket a futárnak vagy a csomagautomatánál tudod kifizetni. Foxpost automatánál csak bankkártyás fizetési lehetőséged lesz at átvétel során.
Előre utalással
Az utalással kapcsolatos információkat e-mailben elküldjük Neked a megrendelés leadását követően.

A visszaigazolás alapján a rendelés pontos összegét utald el a levében szereplő bankszámlaszámra. A gyors feldolgozás érdekében a közleményben kizárólag a rendelésszámot tüntesd fel, melyet a visszaigazoló levél tárgysorában is megtalálsz. Amennyiben megrendelésed sürgős, válaszd a legbiztonságosabb fizetési módunkat a Barion rendszerén keresztül és fizess bankkártyáddal online, azonnal.
Kapcsolatfelvétel