Információk
A csomagod a megrendeléstől számitott 5 napon belül vehető át a csomagponton.
A csomagpont címe: Budaőrsi repülőtér. 1112 Budapest, Repülőtéri u 2. H.épület.
EZ EGYETLENEGY SAJÁT LOGISZTIKAI CSOMAGPONT!
Amennyiben a csomagod nem fizetted ki előre, és letelik az 5 munkanap, és az akció időközben lezárult, az akciós árat nem tudjuk neked ujra biztositani.
A csomag az értesités után átvehető a Bridgelog ponton. Sem a számla sem a beérkezett megrendelés státusz nem jelenti azt, hogy a csomag felvehető. Erre kérlek, figyelj! A termék számla minden esetben elektronikus uton érkezik. A csomagban nem találod. A helyszínen egy átvételi nyilatkozatot kell aláírni.
A csomagpont telefonszáma: 06/20 232 55 25. Ha nem találsz oda, kérlek, hívd Őket, segítenek.
szállítási költség bruttó 1150 Ft.
Amennyiben a rendelésed MEGHALADJA A 3.000FT-ot, a szállítás INGYENES
A csomag kiszállításáról és annak pontos érkezéséről minden esetben a futárszolgáltató küldi az utolsó értesítést, így mindig naprakészen követheted a csomagodat.
Szállítási díj: Brutto 1.990 Ft.
Legalább 20.000 Ft végösszegű rendelések esetén ingyenes.
A csomag kiszállításáról és annak pontos érkezéséről minden esetben a futárszolgáltató küldi az utolsó értesítést, így mindig naprakészen követheted a csomagodat.
HOGYAN MŰKÖDIK?
1. Add le rendelésed weboldalunkon vagy mobilalkalmazásainkban bármelyik napon, bármilyen időpontban!
2. Válaszd ki a hozzád legközelebb eső átvételi pontot! Tartózkodási helyednek címét megadva rendszerünk megmutatja a közeledben lévő összes átvételi pontot, amelyek közül kiválaszthatod a számodra legkényelmesebbet. Az átvételi pontok pontos listája az Üzletkereső oldalon található.
Szállítási tudnivalók
Kérlek, mindig ügyelj arra, hogy pontos telefonszámot és címet adj meg a rendeléskor. Így csomagod biztosan célba ér.
Házhoz szállítás és Foxpost csomagautomatába történő rendelés esetén sem a csomagban lesz a részedre kiállított számla. A számlát a feladás napján e-mailben küldjük neked.
Meghiúsult kiszállítás esetén a számlát rontjuk, amiről e-mailben tájékoztatunk.
Ha bármely szállítással kapcsolatos kérdésedre nem kaptál itt választ, kérlek, keresd fel a www.foxpost.hu vagy a www.gls-group.eu oldalt, ahol az ÁSZF, illetve a gyakori kérdések oldal és az ügyfélszolgálat bizonyára választ ad a kiszállítással kapcsolatos kérdésedre. Illetve bátran hívj minket, mert segítünk.
Amennyiben vissza szeretnéd küldeni a csomagot
Ha Foxpost automatából vetted fel a csomagot, 14 nap áll rendelkezésedre, hogy ugyanazon az úton térítésmentesen visszaküld a csomagot részünkre. Az érkezési kóddal visszahelyezed a szekrénybe, s már kész is vagy. Visszaérkezés után ellenőrizzük a csomagot, és visszatérítünk. A házhoz szállított csomagra ez nem érvényes, abban az esetben a visszaküldés költsége téged terhel.
Mi a teendő ha sérülten érkezik a csomag?
A megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem tudunk elfogadni.
Nagyon sok esetben akciót hirdetünk amikor is ingyenes kiszállítást kaphatsz ajándékba. Erről Facebook és Instagram oldalakon tájékoztatjuk a vevőinket. Érdemes követni minket!
Átvétel csomagpontunkon
A termékeket már a következő munkanap 12.00 órától, illetve előre utalás esetén, az utalást beérkezését követő munkanap tudod átvenni az átvételi ponton. Amennyiben pörkölt szemes kávét rendeltél, előfordulhat, hogy nem tudjuk másnap kiszállítani a csomagot. Erről időben tájékoztatunk. Amennyiben a munkarendben bármilen változás, munkanap csere következik be, áruházunk nem veszi figyelembe. Tekintetetl az átvételi pont munkarendjére, a szombati napokon nem tudunk szállítani.
A Coffee66.hu webáruházban vásárolt termékek zárt dobozban, vagy zacskóban érkeznek a csomagátvételi pontra. A csomagátvételi pont semmilyen elszámolási vagy minőségi felelősséggel nem tartozik a Vevő felé. Amennyiben a csomag kívülről sérült, vagy a Vevő az elállási jogát szeretné érvényesíteni jogosult arra, hogy sérülés esetén fénykép kíséretében, elállási jog esetén pedig indoklás nélkül ne vegye át a csomagot az átvételi ponton. Ebben az esetben átvételi pont ezt tudomásul veszi és jelzi az ügyfél szolgálatunknak. Vevő az info [kukac] coffee66.hu weboldalon jelzi az igényét, és a webshop az áru értékét visszautalja a Vevő részére. Az átvételi pont sem készpénz sem bankkártyás visszautalást nem tud eszközölni.
Az átvételi pont kizárólag átadási pontként üzemel. Semmi nemű információt nem tud adni a beérkező csomagokról, illetve azok potos beérkezéséről. Bármilyen információra van szükséged kérlek, hívd a +36-70-942/3578 telefonszámot.
A bankkártyás fizetés biztonságos és kényelmes! A Fizetés a weboldalunkon BIZTONSÁGOSAN A BARION rendszerén keresztül történik! A legpénztárca barátabb megoldás. Nem számolunk fel extra költséget. Számodra ingyenes fizetési mód!
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adataid áruházunkhoz nem jutnak el.
Biztonságos fizetési mód, de bruttó 400ft-os plussz költséggel. Ez a futár szolgálat extra költsége.