Információk
Nyitvatartási idő: Minden hétköznap 9.00-17.00 óráig. Szombaton 9.00-12.00 óráig
Amennyiben nem szeretnél szállítási költséget fizetni, akkor ezt a szállítási módot neked ajánljuk!
Amennyiben szállítási módként az átvételi pontot jelölöd meg a Coffee66.hu webáruházban, az általad választott kiszállítási mód részedre díjmentes. Ebben az esetben kizárólag a BARION bankkártyás fizetési módot vagy az előre utalás fizetési módot választhatod, előre fizetéssel. Az átvételi pont készpénzes és elektronikus fizetési módot nem biztosít.

Nem kell otthon várnod a futárt. A csomag egy általad kiválasztott helyre, bevásárlóközpontba kihelyezett postafiókba érkezik. Az ország minden területén, több, mint 100 helyen van ilyen csomag automata. Használd bátran, hisz rendkívül jó árban elérhető a szolgáltatás.
A Coffee66 vállalja, hogy az aznap reggel kilenc óráig megrendelt terméket aznap átadja a futárszolgálatnak. Miután futárunk átvette a csomagot, a címzett egy munkanapon belül már át is veheti azt a választott célautomatából.

Az általunk szállításra leadott csomagot 2020. julius 01.-től GLS futárszolgálat a saját üzletszabályzata szerint feladástól számított 24 órán belül kiszállítja.
Szállítási tudnivalók
Kérlek, mindig ügyelj arra, hogy pontos telefonszámot és címet adj meg a rendeléskor. Így csomagod biztosan célba ér.
Házhoz szállítás és Foxpost csomagautomatába történő rendelés esetén sem a csomagban lesz a részedre kiállított számla. A számlát a feladás napján e-mailben küldjük neked.
Meghiúsult kiszállítás esetén a számlát rontjuk, amiről e-mailben tájékoztatunk.
Ha bármely szállítással kapcsolatos kérdésedre nem kaptál itt választ, kérlek, keresd fel a www.foxpost.hu vagy a www.gls-group.eu oldalt, ahol az ÁSZF, illetve a gyakori kérdések oldal és az ügyfélszolgálat bizonyára választ ad a kiszállítással kapcsolatos kérdésedre. Illetve bátran hívj minket, mert segítünk.
Amennyiben vissza szeretnéd küldeni a csomagot
Ha Foxpost automatából vetted fel a csomagot, 14 nap áll rendelkezésedre, hogy ugyanazon az úton térítésmentesen visszaküld a csomagot részünkre. Az érkezési kóddal visszahelyezed a szekrénybe, s már kész is vagy. Visszaérkezés után ellenőrizzük a csomagot, és visszatérítünk. A házhoz szállított csomagra ez nem érvényes, abban az esetben a visszaküldés költsége téged terhel.
Mi a teendő ha sérülten érkezik a csomag?
A megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem tudunk elfogadni.
Nagyon sok esetben akciót hirdetünk amikor is ingyenes kiszállítást kaphatsz ajándékba. Erről Facebook és Instagram oldalakon tájékoztatjuk a vevőinket. Érdemes követni minket!
Átvétel csomagpontunkon
A termékeket már a következő munkanap 12.00 órától, illetve előre utalás esetén, az utalást beérkezését követő munkanap tudod átvenni az átvételi ponton. Amennyiben pörkölt szemes kávét rendeltél, előfordulhat, hogy nem tudjuk másnap kiszállítani a csomagot. Erről időben tájékoztatunk. Amennyiben a munkarendben bármilen változás, munkanap csere következik be, áruházunk nem veszi figyelembe. Tekintetetl az átvételi pont munkarendjére, a szombati napokon nem tudunk szállítani.
A Coffee66.hu webáruházban vásárolt termékek zárt dobozban, vagy zacskóban érkeznek a csomagátvételi pontra. A csomagátvételi pont semmilyen elszámolási vagy minőségi felelősséggel nem tartozik a Vevő felé. Amennyiben a csomag kívülről sérült, vagy a Vevő az elállási jogát szeretné érvényesíteni jogosult arra, hogy sérülés esetén fénykép kíséretében, elállási jog esetén pedig indoklás nélkül ne vegye át a csomagot az átvételi ponton. Ebben az esetben átvételi pont ezt tudomásul veszi és jelzi az ügyfél szolgálatunknak. Vevő az info [kukac] coffee66.hu weboldalon jelzi az igényét, és a webshop az áru értékét visszautalja a Vevő részére. Az átvételi pont sem készpénz sem bankkártyás visszautalást nem tud eszközölni.
Az átvételi pont kizárólag átadási pontként üzemel. Semmi nemű információt nem tud adni a beérkező csomagokról, illetve azok potos beérkezéséről. Bármilyen információra van szükséged kérlek, hívd a +36-70-942/3578 telefonszámot.
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adataid áruházunkhoz nem jutnak el.

A visszaigazolás alapján a rendelés pontos összegét utald el a levében szereplő bankszámlaszámra. A gyors feldolgozás érdekében a közleményben kizárólag a rendelésszámot tüntesd fel, melyet a visszaigazoló levél tárgysorában is megtalálsz. Amennyiben megrendelésed sürgős, válaszd a legbiztonságosabb fizetési módunkat a Barion rendszerén keresztül és fizess bankkártyáddal online, azonnal.