Vásárolj 4 darab bármilyen ízesített kávét és EGY SIMA KOFFEINES 10 DB-OS KAPSZULÁT ADUNK AJÁNDÉKBA Csak rakd a kosaradba a 4 TOUCAN kávét és az 1 sima kapszulát és levonjuk az árát.

Információk

Elérhetőség
Szállítás
Fizetés
Kapcsolatfelvétel
Elérhetőség
Cégnév / Név:
Coffee Sixty-six Kft.
Cím:
1141 Budapest, Szugló utca 125/d
Telefon:
Áruház neve:
Coffee66.hu
Adószám:
26250896-2-42
Cégjegyzék szám:
01-09-320177
Bankszámlaszám:
11714006-25972517
Kapcsolattartó neve:
Bacsa Tímea
Kapcsolattartó telefonszáma:
+36-70/942-3578
Kapcsolattartó e-mail címe:
Szállítás
Vedd át azonnal a webshoppont.hu csomag átvételi ponton (Budapest 1134 Váci út 47/a)
Vedd át azonnal a webshoppont.hu csomag átvételi ponton (Budapest 1134 Váci út 47/a)
Az üzlet Budapest 1134 Váci út 47/a alatt található. Az Árpád-hid pesti hidfőjétől 2 percre, a Westend irányába, a bal oldalon.
Nyitvatartási idő: Munkanapokon 10.00-18.00 óráig. Április 19-től 12:00-18:00 között!
A csomagpontra történő rendelés esetén az árut már azonnal át tudod venni. Ne várj külön értesitőt erről. Ha leadtad a megrendelést és sikerült a kifizetés, indulhatsz is.
A csomagpontra szállitás költsége, ha a megrendelésed nem éri el a 3899ft-ot, csomagonként 249ft. Ezen felül ingyenes.

Amennyiben szállítási módként az átvételi pontot jelölöd meg a Coffee66.hu webáruházban, kizárólag a BARION bankkártyás fizetési módot választhatod. Az átvételi pont készpénzes és elektronikus fizetési módot nem biztosít.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
3 898  Ft
249 Ft
3 899  Ft
-
ingyenes
Packeta csomagpontra szállítás.
packeta_hu
Küldeményed a Packeta futárszolgálat szállítja ki az általad kért csomagpontra. A csomag feladásának napján e-mailben is tájékoztatunk.

Felhívjuk figyelmed, hogy nem minden Packeta csomagponton van lehetőség készpénzes fizetésre, erről kérjük előre érdeklődj a csomagpont üzemeltetőjénél!

Az általunk szállításra leadott csomagot 2020. julius 01.-től Packeta futárszolgálat a saját üzletszabályzata szerint feladástól számított 24 órán belül kiszállítja.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
9 999  Ft
980 Ft
10 000  Ft
-
ingyenes
GLS házhozszállítás
mygls_api
Küldeményed a GLS futárszolgálat szállítja ki hozzád. A csomag feladásának napján e-mailben is tájékoztatunk.

Az általunk szállításra leadott csomagot 2020. julius 01.-től GLS futárszolgálat a saját üzletszabályzata szerint feladástól számított 24 órán belül kiszállítja.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
19 999  Ft
1 670 Ft
20 000  Ft
-
ingyenes
GLS csomagpontra szállítás
mygls_api_dropoffpoints
Küldeményed a GLS futárszolgálat szállítja ki az általad kért csomagpontra. A csomag feladásának napján e-mailben is tájékoztatunk.

Felhívjuk figyelmed, hogy nem minden GLS csomagponton van lehetőség készpénzes fizetésre, erről kérjük előre érdeklődj a csomagpont üzemeltetőjénél!

Az általunk szállításra leadott csomagot 2020. julius 01.-től GLS futárszolgálat a saját üzletszabályzata szerint feladástól számított 24 órán belül kiszállítja.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
9 999  Ft
1 080 Ft
10 000  Ft
-
ingyenes

Szállítási tudnivalók

Kérlek, mindig ügyelj arra, hogy pontos telefonszámot és címet adj meg a rendeléskor. Így csomagod biztosan célba ér.

Házhoz szállítás és Foxpost csomagautomatába történő rendelés esetén sem a csomagban lesz a részedre kiállított számla. A számlát a feladás napján e-mailben küldjük neked.

Meghiúsult kiszállítás esetén a számlát rontjuk, amiről e-mailben tájékoztatunk.

Ha bármely szállítással kapcsolatos kérdésedre nem kaptál itt választ, kérlek, keresd fel a www.foxpost.hu vagy a www.gls-group.eu oldalt, ahol az ÁSZF, illetve a gyakori kérdések oldal és az ügyfélszolgálat bizonyára választ ad a kiszállítással kapcsolatos kérdésedre. Illetve bátran hívj minket, mert segítünk.

Amennyiben vissza szeretnéd küldeni a csomagot

Ha Foxpost automatából vetted fel a csomagot, 14 nap áll rendelkezésedre, hogy ugyanazon az úton térítésmentesen visszaküld a csomagot részünkre. Az érkezési kóddal visszahelyezed a szekrénybe, s már kész is vagy. Visszaérkezés után ellenőrizzük a csomagot, és visszatérítünk. A házhoz szállított csomagra ez nem érvényes, abban az esetben a visszaküldés költsége téged terhel.

Mi a teendő ha sérülten érkezik a csomag?

A megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem tudunk elfogadni.

Nagyon sok esetben akciót hirdetünk amikor is ingyenes kiszállítást kaphatsz ajándékba. Erről Facebook és Instagram oldalakon tájékoztatjuk a vevőinket. Érdemes követni minket!

Átvétel csomagpontunkon

A termékeket már a következő munkanap 12.00 órától, illetve előre utalás esetén, az utalást beérkezését követő munkanap tudod átvenni az átvételi ponton. Amennyiben pörkölt szemes kávét rendeltél, előfordulhat, hogy nem tudjuk másnap kiszállítani a csomagot. Erről időben tájékoztatunk. Amennyiben a munkarendben bármilen változás, munkanap csere következik be, áruházunk nem veszi figyelembe. Tekintetetl az átvételi pont munkarendjére, a szombati napokon nem tudunk szállítani.

A Coffee66.hu webáruházban vásárolt termékek zárt dobozban, vagy zacskóban érkeznek a csomagátvételi pontra. A csomagátvételi pont semmilyen elszámolási vagy minőségi felelősséggel nem tartozik a Vevő felé. Amennyiben a csomag kívülről sérült, vagy a Vevő az elállási jogát szeretné érvényesíteni jogosult arra, hogy sérülés esetén fénykép kíséretében, elállási jog esetén pedig indoklás nélkül ne vegye át a csomagot az átvételi ponton. Ebben az esetben átvételi pont ezt tudomásul veszi és jelzi az ügyfél szolgálatunknak. Vevő az info [kukac] coffee66.hu weboldalon jelzi az igényét, és a webshop az áru értékét visszautalja a Vevő részére. Az átvételi pont sem készpénz sem bankkártyás visszautalást nem tud eszközölni.

Az átvételi pont kizárólag átadási pontként üzemel. Semmi nemű információt nem tud adni a beérkező csomagokról, illetve azok potos beérkezéséről. Bármilyen információra van szükséged kérlek, hívd a +36-70-942/3578 telefonszámot.

Fizetés
BARION fizetés bankkártyával
EZT AJÁNLJUK! A készpénzforgalom visszaszorításával nagyban lehet csökkenteni a kórokozók terjedését! Mindemellett a bankkártyás fizetés biztonságos és kényelmes! A Fizetés a weboldalunkon BIZTONSÁGOSAN A BARION rendszerén keresztül történik!

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adataid áruházunkhoz nem jutnak el.
Fizetés átvételkor utánvéttel + 320 Ft
A terméket a futárnak vagy a csomagautomatánál tudod kifizetni. DPD csomagponton csak bankkártyás fizetési lehetőséged lesz az átvétel során. A futárnak legfeljebb 300.000 forintos rendelési összegig fizethetsz készpénzben, felette csak bankkártyát fogadnak el.
Bankkártyás fizetés a helyszínen (myPOS)
Ezen fizetési mód esetén, a www.webshoppont.hu átvételi ponton bankkártyával tudsz fizetni, helyben terminálon használhatod bankkártyádat a számla kiegyenlítésére. Csak érints és fizess! És kézben a megrendelt termékek.
Elfogadott bankkártyák: MasterCard termékek (MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), VISA termékek (VISA, VISA Electron, Visa V Pay), American Express, UnionPay, JCB, Bancontact, Apple pay, Google pay.
Kapcsolatfelvétel